Που θα απολαύσεις ένα παγωμένο Vigo Kombucha όταν βρεθείς στην καρδιά της Πλάκας;
Πως υποδέχεστε τους πελάτες σας καθημερινά; Με ποιες υγιεινές προτάσεις; Καταρχήν τους υποδεχόμαστε με ευγένεια και χαμόγελο, μιας και το χαμόγελο μας αντιπροσωπεύει! Τώρα από υγιεινές προτάσεις έχουμε πάρα πολλές στο μαγαζί μας, από ενεργειακά ποτά, vegan αναψυκτικά , μπάρες, cookies και μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που μπορεί να γευτεί ο πελάτης μας.
Ποια είναι η φιλοσοφία του καταλογου σας; Κατα κύριο λόγω να είναι τα προϊόντα μας χωρίς ζάχαρη και να μην περιλαμβάνουν ζωικά , χωρίς βεβααια να μην περιλαμβάνονται και προϊόντα που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό.
Ποια θεωρείτε ότι είναι η τάση της εποχής για τα μαγαζιά σαν το δικό σας; Η τάση της εποχής είναι να τρεφόμαστε υγιεινά , να σεβομαςτε το περιβάλλον και τα ζωα , ο κόσμος αρχίζει να μπαίνει σιγά σιγά στη λογική ότι πρέπει όλοι να βάζουμε το δικό μας λιθαράκι για ένα καλύτερο αύριο. Στο εξωτερικό έχει μπει περισσότερο στην καθημερινότητα τους χωρίς να μην γίνονται πλεον και σε εμας μεγάλα βήματα (Αν λάβουμε υπόψη μας και την εποχή του COVID που διανύουμε).
Έχετε κάποια ιδιαίτερη πρόταση στο μενού; Η οποία αποτελεί το best seller σας; Χειροποιητες μπάρες και γεμιστα αποξηραμένα φρούτα με μια δροσιστική Vigo kombucha.
Τι είναι αυτό που κάνει το μαγαζί σας να ξεχωρίζει; Γιατί να το επιλέξει κάποιος; Η μεγάλη γκάμα προϊόντων μας, η υψηλή υγιεινή διατροφική ενέργεια , τα πρώτης διαλογής υλικά μας και η άμεση επαφή με το πελάτη που για μας είναι πρωταρχικός μας λόγος!
Ποια είναι η άποψή σας για τα υγιεινά αναψυκτικά όπως είναι τα super drinks; Πέρα από το ότι είναι υγιεινά είναι και πάρα πολύ γευστικά καθώς επίσης ειναι η αντικατάσταση των πλέον γνωστών αναψυκτικών.
Πιστεύετε ότι υπάρχει ένα κοινό που έψαχνε καιρό κάτι τέτοιο;
Υπαρχει ένα πολυ μεγάλο κοινό, ειδικά στο κέντρο της Αθήνα και στις γύρω περιοχές είναι ακόμα μεγαλύτερο αυτό το κοινό.
Η συγκεκριμένη περιοχή που βρίσκεστε εχει αρκετό κόσμο; Έλληνες ή τουρίστες κυρίως;
Εχουμε και από τα δυο, από την αρχή που ξεκίνησα το μαγαζί το πρώτο μέλημα μου ήταν τα προϊόντα μας να είναι με εξαιρετικά υλικά, καθώς και τα ροφήματα Μας να είναι από τα καλύτερα, να μην υστερούμε σε ποιότητα! Με αυτή τη λογική κινηθήκαμε και έτσι μας αγάπησε και μια μεγάλη μερίδα του ελληνικού κοινού! Φυσικά τους μήνες του τουρισμού και ειδικά το καλοκαίρι έχουμε κυρίως τουριστες μιας και οι συντοπίτες μας συνήθως επιλέγουν παραλιακούς προορισμούς.
Η ανταπόκριση του κόσμου στο μαγαζί σας είναι αυτή που περιμένατε;
Η ανταποκριση του κόσμου ήταν πολύ μεγαλύτερη από αυτή που περιμέναμε, στη περίοδο της καραντίνας και όχι μόνο είχαμε όλη μέρα ουρά με το κόσμο να περιμένει υπομονετικά να εξυπηρετηθεί και θέλω να τους ευχαριστήσουμε για την αγάπη που μας δειχνει
Τελικά η υγιεινή ζωή είναι μόδα ή ανάγκη;
Είναι ανάγκη για το καλό το δικό μας, των παιδιών μας και του περιβάλλοντος
There are no comments